this kay's life
i don't know what u heard about me...
By: kay ames

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Sunday, 12-Jul-2009 11:26 Email | Share | | Bookmark
Jalan2 di Menara Condong Teluk Intan



ni jalan2 kat menara condong teluk intan - pun gambar lama jugak...


Sunday, 12-Jul-2009 11:23 Email | Share | | Bookmark
Gambar Lama - Balik Kampung di Perak



anak saudara [pengantin lelaki tu] pada Mr. S.


Sunday, 12-Jul-2009 11:14 Email | Share | | Bookmark
Kenangan di Penang Februari 2009















Sunday, 12-Jul-2009 10:29 Email | Share | | Bookmark
terjumpa gambar lama makan2 di TCRS & Nandos



Lapar la pulak tetiba!


Tuesday, 30-Jun-2009 12:32 Email | Share | | Bookmark
kenangan raya korban 2009


beras pulut santan lemak masin...


ni bukanlah cara yg betul mengisi batang buluh tu - cuma nak ejas2 sket tu bleh la!


ha tu dia - pakar lemang & apprentice nya yg tekun mengisi lemang...


ni yang dah siap - tunggu giliran je nak dibakar!


batang buluh yg ketakutan - menyuruk di satu sudut dgn harapan mereka tidak akan digunakan!


end result - yum yum! lawankan pulak dengan rendang kat bawah neh - pergh!!!




first time dalam hidup aku aku belajar jerih payah membuat lemang...
walaupun bukanlah dari A-Z stepnya aku buat, tapi ia cukup menyedarkan aku bahawa tiada jalan pintas menuju kesempurnaan!

sedapnye lemang yg sendiri buat - fuh!


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net